Totally Happy! - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu Totally Happy! - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

Totally Happy!

Blijf op de hoogte en volg Iris

02 September 2013 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, dus dat werd maar weer eens tijd! Ik moet zeggen dat ik me echt heel goed voel! Ik heb al heel wat vrienden gemaakt en ik voel me hier eigenlijk al wel thuis.. mijn kamer is nu echt mijn kamer geworden, en als ik roep ik ga naar huis is het niet meer raar dat ik naar mijn Amerikaanse adres toega. Ik voel me hier echt al thuis. Op school gaat het ook echt goed, het is soms wel moeilijk maar alle docenten snappen gelukkig dat ik niet alles in een keer begrijp. Mijn biologie docent is echt geweldig! ze had voor mij allerlei dingen uit je lichaam opgeschreven en in het Nederlands vertaald. zodat ik het wat beter snap, super lief! ook als ze les geeft vraagt ze vaak hoe een woord in het Nederlands is. Heel de klas is dan nieuwsgierig en ze vinden het dan ook helemaal geweldig dat ze een Nederlands woord kunnen zeggen! Ik begin het nu gelukkig allemaal een beetje te begrijpen, we hebben het allemaal over cellen in je lichaam.. Best lastig! Ik ben ook nog opzoek naar een sport, het is best lastig omdat iedereen hier al een aantal jaar een sport beoefend, en je moet elke dag trainen. Aangezien je elke dag dezelfde lessen hebt heb je best veel huiswerk. Na school spreken de meeste mensen dan ook niet met elkaar af, ze gaan eerst trainen dan eten en dan hun huiswerk maken. Heel anders dan in Nederland (Maarja zo hoort het officieel natuurlijk wel!) Verder heb ik al wat reisjes in mijn gedachte, ik ga naar San Francisco, LA, Hollywood en long beach. En waar ik het meeste naar uitkijk LAS VEGAS!!!! Ik heb daar super veel zin in! Omdat ik 1 oktober jarig ben vier ik mijn verjaardag hier, ik ga een Hawaiian-party geven op 14 sept. omdat het dan nog perfect weer is. Ja zelfs in Californië wordt het koud in de winter! Aangezien we hier in de tuin een zwembad hebben is dat de perfecte locatie! Vandaag gaan we een echte grote amerikaanse BIRTHDAY CAKE kopen, ik heb echt nog nooit een Amerikaanse taart gehad voor mijn verjaardag dus dat vind ik echt geweldig haha! Ook ben ik afgelopen woensdag naar een baseball game geweest, echt heel leuk om te zien hoe dat gaat in het echt! Iedereen koop kilo's eten, en grote bekers frisdrank! Zaterdag ben ik met Claire een vriendinnetje naar Ventura geweest, om de dochter van mijn gastouders te bezoeken. Ventura ligt aan de oceaan. We hebben die dag een boottocht gemaakt en zijn gaan zwemmen! Het was echt geweldig! vandaag is het maandag en ben in vrij omdat het labor day is. Altijd fijn een extra dagje weekend! verder is het hier elke dag minimaal 35 graden. Ik geniet echt hier, nu ik al wat vriendinnen heb en geen last meer heb van heimwee. Ik wil ook even zeggen dat ik het heel leuk vind om alle reacties op mijn blog en op facebook te lezen, dank je wel daarvoor dat geeft me echt een goed gevoel!

Heel veel liefs vanuit Californië!

  • 02 September 2013 - 20:44

    Kim Van Boven:

    Ben kei blij voor je!!!!!!! Ik hou van je en ik mis je xxxxxxx

  • 03 September 2013 - 07:20

    Petri:

    Super mopskee!!! Fijn om te horen dat het zo goed gaat daar. Geniet er van en succes op school! Heel veel liefs petri

  • 03 September 2013 - 09:54

    Saskia Sommer:

    Hè meissie,
    Wat klinkt dat allemaal leuk en vrolijk! En zo te horen heb je nog een heleboel leuke dingen om naar uit te kijken! Geweldig dat je er nu van kan genieten en het is de kans van je leven, dus....gaan met die banaan!
    Knuffel uit Heelweg

  • 03 September 2013 - 21:08

    Pluis:

    He Zussie,

    Wat een leuke verhalen! Ben superblij voor je dat het zo naar je zin hebt. Je foto's zien er top uit! Goed zeg dat je al zo veel contacten hebt gelegd. En wat lees ik in de mail van je moeder....ga je naar de kerk?? Jezus, das ook wat ha ha. Wel goed dat je dat ook mee krijgt in je opvoeding ha ha. Enne, je gaat vast een gave verjaardag krijgen daar aan het zwembad, net als in de film!Zie de uitnodiging wel tegemoet, kijk wel effe of ik kan langs komen hi hi. He chicky, have fun out there en we mailen wel weer.

    Dikke knuffel en kussies van je grote zus! En Corriesnorrie natuurlijk!

  • 09 September 2013 - 13:16

    Jung Im Koomans-Kim:

    Hoi lieve Iris,

    Wat geweldig om al je belevenissen te mogen lezen. Wij zijn net als al die anderen super trots op je, hoe je het doet!

    Een dikke knuffel uit Amersfoort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 7059

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: