KERST!! - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu KERST!! - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

KERST!!

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 December 2013 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Bonjour!

Ja ja, the most wonderful time of the year! It just past..
Ik was heel erg benieuwd hoe kerst zou zijn in Amerika: ''Christmas Eve'' heel de dag niks gedaan, een beetje rondgelopen in mijn PJ's haha. En om 4 uur reden we naar LA downtown, daar gingen we 2 uutjes schaatsen. Het was wel heel appart, het was gewoon warm! rond de 24 graden. Allemaal lichtjes en muziek. Daarna zijn we naar een soort restaurant geweest om te eten.
Toen we thuis kwamen kreeg ik een nieuwe pyjama om in te slapen, dat is een traditie om op christmas eve in een nieuwe pyjama te slapen ofzo iets haha.

De volgende dag ging in met mijn familie skypen, iedereen was bij mij thuis voor het kerst diner, heel leuk om iedereen te zien! Daarna kwam mijn gast zusje met roepen omdat we alle cadeautjes onder de boom gingen uitpakken. En dat waren er veel kan ik je vertellen! Ik had 2 shirtjes en 2 truien gekregen, nieuwe ketting, tasje, nagellak, en monster headphones! Helemaal gelukkig met mijn kerst cadeautjes! Die avond hebben we allerlei dingen gekookt, Ham, biefstuk, mac and cheese, boontjes, aardappelpuree het was heel lekker!

vandaag zouden we eigenlijk naar Nevada, lake Tahoe gaan met Lola's gast gezin. Maar omdat de kinderen ziek zijn wachten we totdat ze beter zijn. Dus ik hoop dat dat snel gebeurt... Als iedereen maandag nog niet beter is gaan we dus niet meer.. BALEN!
Voor de rest gaat het allemaal goed hier!

Liefs Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 7043

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: