CALIFORNIA GIRL! - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu CALIFORNIA GIRL! - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

CALIFORNIA GIRL!

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 September 2013 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Wauw, ik heb het gevoel dat het alleen maar beter word! Alles is zo geweldig hier! ik kan het nog steeds niet geloven dat ik in Californië zit. Elke ochtend als ik naar school loop denk ik, jeetje, jij bent zooo'n geluksvogel dat je hier elke dag naar Quartz Hill High School loopt in ** Californië!!! Ik heb de afgelopen dagen veel gedat an, ben met Alexa en Lauren naar de film '' gataway'' geweest, haha serieus, echt een super movie!! 2 weken geleden mijn eerste American Football game gezien, zo grappig! Alle meiden maken zich helemaal mooi, en iedereen is druk bezig met aanmoedigen. Ik snapte er HELEMAAL niks van!! Ook heb ik een potluck gehad van mijn organisatie in Amerika, het is zeg maar een meeting en iedereen neemt eten mee. Zo leren we weer nieuwe dingen eten, Amerikaans eten is zo slecht... pff... Ik zit nu ook in een club: American Cancer Society Club, ze verzamelen geld en doen vrijwilligers werk. Ze doen ook de ''samen loop voor hoop''. ik vond dat zo leuk om te doen in Nederland dus ik ga dat zeker doen in Amerika! Vorige week ben ik naar Lancaster Boulevard geweest, daar is elke donderdag een ''farmers market'' met allemaal muziek en kraampjes. Ik en Lola hebben daar CHI gehopen met flyeren. Het was heel leuk om te doen, het voelt zo goed met al de muziek en je kan gewoon lekker in je zomerkleren lopen en het is niet koud, de ''california evenings'' zijn zo geweldig! We hadden die dag daarna ook een potluck op school, iedereen nam lekkere dingen mee en hebben heel het uur gegeten en filmpjes gekeken. Die avond kwam Kassie bij mij slapen, we zijn toen naar In-n-out geweest en de volgende ochtend had ze me geholpen met alles klaarzetten voor mijn verjaardag. Ik heb echt een AWESOME american birthday party gehad!!! Mijn birthday cake was perfect en we hadden ''natuurlijk'' de red cups! Iedereen deed zijn eigen ding, er was lekker eten, en ik heb echt leuke cadeau's gehad! Die nacht zijn er ook wat vriendinnen blijven slapen we hebben 's avonds marsmallows gemaakt en ''never had i ever'' gespeeld ( raar americaans spel) Haha het was geweldig!!! OH!!! Er is nog iets geweldigs gebeurt, donderdag 12 sept. is Nienke een vriendinnetje vanuit Nederland overgeplaatst naar California, ze zit in Santa Clarita! 45 min. vanaf Quartz hill. Ze was ook op mijn verjaardag en het was zo fijn om een nederlands vriendinnetje bij met te hebben! We hebben gelukkig veel steun aan elkaar, en dat zullen we ook nodig hebben met kerst en uiteraard CARNAVAL! De dag na mijn verjaardag, het was echt een bende iedereen sliep op de vloer, bank bed letterlijk overal! we zijn nadat iedereen weg was naar Nienke's familie gegaan om haar nieuwe gastgezin te ontmoeten. Vandaag ben ik met Vannessa naar de Starbucks gegaan, we hebben daar ons huiswerk gemaakt als ''echte amerikaanse studenten'' haha het voelde zo grappig! Ze heeft een hele gave auto, cabrio! Altijd leuk! vooral dat het in de avond perfect weer is om te touren met open dak, haha. Zaterdag ga ik naar L.A. Ik heb er echt veel zin in!


veel liefs!!
Iris

  • 19 September 2013 - 09:24

    Saskia Sommer:

    Hoi Iris,
    Wat klinkt dat allemaal positief en leuk! Geweldig!
    Vroeg me wel af waarom jouw birthday party nu al was terwijl je pas in oktober jarig bent?
    Maar ziet er goed uit allemaal dus geniet er van!
    Big hug vanuit Heelweg

  • 19 September 2013 - 21:52

    Hanny:

    Hoi Iris,

    volgens mij ben je al een halve Amerikaanse, ik lees allemaal Amerikaanse woorden in je verslag. Leuk meid, dat je het zo naar je zin hebt. En toch nog wel fijn dat je af en toe ook een beetje Nederlands nog kunt praten met Nienke.
    We missen je wel hoor, zullen we binnenkort weer een keer skypen ?
    Tot gauw, groetjes en een dikke kus,


    Hanny.

  • 20 September 2013 - 12:21

    Sacha:

    He zussie,

    wat zie ik nou, allemaal hamburger-vetjes op je heupen???? Ha ha, wat heb je het daar super gezellig zeg. Je bent inderdaad al een echte Amerikaanse chick. Leuk om wat foto'van jullie te zien. Het ziet er allemaal net zo uit als in de Amerikaanse televisie series, met feestjes aan het zwembad, mooie meisjes, maar waar zijn de boys eigenlijk??? Die gastouders van jou zijn volgens mij heel erg makkelijk en vinden alles oke of niet?
    Hier in Meppel is alles oke, we gaan in november lekker op vakantie naar Fuerte Fentura, even naar de zon. Dus als je zin hebt mag je langs komen hoor!
    He zussie, geniet maar lekker van alle leuke dingen, de aardige mensen en al je leuke uitstapjes.

    Hele dikke knuf van je zus en Cor!!! Love you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 7055

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: