New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

New York!

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 Augustus 2013 | Verenigde Staten, New York

Woensdag was het zo ver! Afscheid nemen van iedereen en door de douane! gelukkig hadden we een groep Nederlandse meiden die bij me in het vliegtuig zaten, echt super gezellig! Ik en Rianne hadden nog geen zitplaats dus kregen we comfort stoelen, heel fijn als je 8 uur moet vliegen!!

Wanneer we aankwamen in Newark (NY) leerden we nog wat andere exchange students kennen uit zwitserland en spanje etc. We gingen in een bus naar het hostel, iedereen was helemaal kapot.
Verder hebben we de dagen daarna veel dingen gezien zoals, Times square, lekker winkelen op 5th ave. en naar rockefeller center, mayce's, Wall steet etc. Het is geweldig om te zien hoe de yellow cops door de straten scheuren en toeteren omdat er mensen oversteken door rood licht.

We hebben een kamer met 3 stapel bedden, en 6 nederlandse meiden. Het voelt als een vakantie en het is zo gezellig! we kunnen overal gezellig over praten en lachen! vandaag was het laatste dagje, morgen heb ik de eerste bus naar het vliegveld, die gaat al om 04.30... dus lekker vroeg opstaan! ik vlieg dan via Denver (CO) en vanuit daar naar Burbank in LA daar wachten mijn gastouders om mij! Door het shoppen moet ik veel kleren in mijn handbagage doen, gelukkig pas alles NET! en weegt mijn koffer precies 23 kilo! Ik plaats later nog wat foto's van NY


liefs,
Iris

  • 04 Augustus 2013 - 11:05

    Loes:

    Het is maar goed dat je nog ruimte over had in je koffers. Winkelen is super in New York. Fijn dat je het vakantie gevoel had. Succes met vroeg opstaan en een hele goede reis naar je gastouders.

  • 04 Augustus 2013 - 21:16

    Lenekekoomans_blok:

    Hallo iris,
    Wat bizonder om zo snel al wat van je te kunnen horen!! Je bent dus niet zolang in new york geweest begrijp ik,maar w.s.lang genoeg om je een beetje te kunnen voorstellen wat dineke en anneloes daar zagen en of deden.

    Opa en ik zijn bij te lezen dat alles goed is gegaan en dat je je meteen al verbonden voelde met de anderen.
    Het is nu hier zondagavond en ik zit buitenmetmijn niewe tablet teexperime,teren. Sorry voor de fouten,maar ikben nog niet goedin het corrigeren.komt wel.

    Ik ben benieuwd ofje al bij je gastouders bent. Ik moetook nog even in tijdsverschil leren denken.
    Wanneer begint je school?of krijg je nog wat tijd om wat rond te kijken?
    We zien uit naar de volgende berichten!!!
    Een hele goede tijd. Heelveel groeten van je opa en oma.

  • 04 Augustus 2013 - 23:18

    Hanny:

    Hoi Iris,
    volgens mij is het tot nu toe één groot feest! geniet ervan ! Hoop je gauw een keer live te spreken via Skype.
    Groetjes,Hanny, Jan en Stef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 7047

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: