eerste blog vanuit Quartz Hill Californië - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu eerste blog vanuit Quartz Hill Californië - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

eerste blog vanuit Quartz Hill Californië

Blijf op de hoogte en volg Iris

06 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Zo, het is hier nu 8 uur in de ochtend. Ik moet zeggen dat het wel even heftig is geweest. New york Camp was heel gezellig met de meiden, en mijn vlucht naar hier was ook perfect. Maar toen ik hier aankwam was het wel even wennen. ik moet zeggen dat de klap toen pas kwam, Mijn gast ouders zijn super lief voor me! en ik heb een hele fijne kamer en een zwembad waar ik altijd in mag zwemmen dus dat is heel fijn! maar ik heb de eerste 2 dagen echt met een brok in mijn keel rondgelopen en moest mijn tranen continue inhouden.. Ik mis thuis heel erg maar ik denk dat dat ook komt omdat ik nog geen mensen van mijn leeftijd heb leren kennen. gelukkig steunen mijn gastouders me heel erg goed! en dat is super fijn! ik heb al een nieuw nummer stuur me maar even een berichtje via facebook of via de mail (iris_mourik@hotmail.com) als je hem wilt hebben, verder doet mijn whatsapp het gewoon op mijn oude nummer dus zolang die het doet vind ik het goed! Donderdag ga ik naar een van de dochters van Edward en Bonnie, ze woont aan de oceaan dus dat is een mooie plek, we gaan met een typische moterhome dat is zon rijdende caravan haha! super vet natuurlijk!! ik ben benieuwd hoe school zometeen is :) Oja, het eten is hier zo wennen! Alles smaakt zo anders haha! ik mis echt de lekkere boterhammen en goeie kaas!

veel liefs,
Iris

  • 07 Augustus 2013 - 09:58

    Petra:

    Hoi Iris,

    Meid toch... dat is wel effe doorbijten zeg, het zijn ook wel erg veel indrukken geweest, in een relatief korte periode.
    En natuurlijk is het heel normaal dat je de mensen uit je directe omgeving mist, laat het maar gebeuren
    het gaat goedkomen dat weet ik zeker
    Blijf ons vooral veel berichten vanuit Quartz Hill

    heel veel groeten

    Toon en Petra

  • 07 Augustus 2013 - 12:05

    Jess:

    Hee lieverd, fijn dat je t er leuk hebt en een goede vlucht hebt gehad.
    En mensen van je leeftijd leren kennen komt vast
    allemaal wel goed!
    Veel plezier en succes op school enzo
    Dikke kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 7060

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: