nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Iris Mourik - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje!

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Juli 2013 | Nederland, Hedel

Vandaag mijn laatste dagje in Nederland, niet extreem gevierd ofzo.. De laatste spullen bij elkaar pakken en belangrijke telefoon nummers opschrijven dan moet het helemaal goed komen!

Na zo'n lange tijd wachten gaat het dan eindelijk gebeuren, ik vlieg morgen om 13.05 uur en kom om 15.30 aan (terug in de tijd dus. Ik zit heel de tijd te denken of ik nog wat vergeten ben! Ik heb al veel contact gehad met mijn gast ouders, ze zijn zo aardig en geven me genoeg informatie over mijn verblijf daar. Als ze dan vertellen dat ze mijn slaapkamer aan het klaar maken zijn krijg ik gewoon kriebels in mijn buik omdat ik zo graag wil weten hoe alles er uitziet daar! Vandaag is ook mijn brief binnen gekomen van mijn area administrator, net optijd gelukkig! Bij haar kan ik terecht met problemen of vragen, en ze helpt me met de dingen voor school. Heel fijn dus! Ze is heel aardig, dus ik ben heel benieuwd hoe mijn tijd daar zal zijn!

Ik ga proberen zo veel mogelijk foto's uit amerika op facebook te zetten, dus jullie zullen nog genoeg van mij horen!

Veel liefs,

Iris

  • 30 Juli 2013 - 21:54

    Leanna:

    Hi Iris heeeeel veel plezier en goeie vlucht morgen! Ik ga je blog volgen :)
    Liefs!

  • 30 Juli 2013 - 22:53

    Elllen:

    wauw! het is nu echt bijna....
    ik ga je zeker volgen hier op waarbenjij, ik ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's
    Goede reis, en geniet van de tijd die komen gaat.

    Groetjes je schoonnichtje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 7058

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: