afscheidsfeest - Reisverslag uit Hoorzik, Nederland van Iris Mourik - WaarBenJij.nu afscheidsfeest - Reisverslag uit Hoorzik, Nederland van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

afscheidsfeest

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 Juli 2013 | Nederland, Hoorzik

gisteren een heel gezellig afscheidsfeest gehad! ik ben blij dat ik iedereen nog even heb kunnen zien. vandaag heb ik mijn spullen al ingepakt mijn koffer weegt Gelukkig maar 20 kilo (max. 23) dus kan ik nog lekker even shoppen in New York! morgen nog even de laatste dingen doen en dan ben ik er helemaal klaar voor!!

  • 29 Juli 2013 - 21:18

    Wanda:

    Hey Iris,

    Heel veel plezier en heel veel succes!
    Het zal een onwijze ervaring gaan worden die je niet snel gaat vergeten!
    Have fun!

    Liefs Wanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 7045

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: