grote verandering - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu grote verandering - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

grote verandering

Blijf op de hoogte en volg Iris

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Quartz Hill

halloo allemaal!

even een update na een aantal weken, er zijn wat dingen gebeurt. ik heb de beslissing gemaakt om van gast gezin te veranderen. (niet dat dat zo 1, 2, 3 kan) soms kan er wel eens een mismatch gemaakt worden.. ik blijf nog wel contact houden met mijn eerste gast gezin, zeker omdat ze niks fout hebben gedaan.

ik ben twee weken geleden verhuisd naar lancaster, dat ligt naast Quartz hill. Ik woon hier met mijn gast ouders, gast zusje Carissa (13) en ander gast zusje Alexa (16) en ook nog een oudere gast zus Bria (20) ze is in college in San Diego. en niet te vergeten twee schattige hondjes! ik heb het erg naar me zin!

ik zit nog steeds op dezelfde school en ik ben nu mageger voor het meiden voetbal team van QHHS, dat houd in dat ik voor het team zorg. Het zijn hele aardige meiden. hierdoor ga ik ook meer andere scholen zien.

ik ben vorige weekend naar san Francisco geweest met mijn organisatie, we reden met grote Amerikaanse auto's naar ons hotel, er moesten voor 6 uur rijden maar gelukkig zat ik met hele gezellige meiden in de auto en vloog de tijd voorbij! we hebben de golden bridge gezien en zijn ook baat Alcatraz geweest. dat was de best beveiligde gevangenis, het is een soort van eiland. we hebben natuurlijk ook geshopt en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!
deze week heb ik eindelijk een weekje vakantie! ik ben maandag naar sixflags geweest met Carissa en dinsdag ben ik met de trein naar LA geweest met vanessa, ik heb wat kerst inkopen gedaan en wat van de stad gezien. ja get klik misschien raar, kerst inkopen. maar dat begint vroeg! morgen is het Thanksgiving Day ik ben erg benieuwd hoe dat gaat hier. Ik ben nu onderweg naar mijn gast familie's oma im daar thanksgiving te vieren. wat ik heb gehoord is dat ze om 7 uur in de ochtend opstaan om te beginnen met koken!! gekkenwerk haha, dat wordt wat! en dan hebben we natuurlijk ook nog "Black Friday" dat is de vrijdag na thanksgiving, mensen camperen in tenten voor winkels omdat alles voor heeel goedkoop is! minimaal 70% korting op alles zelfs de nieuwste telefoons of tv's, dure makeup of kleding. holister spijkerbroeken voor 20 dollar? (15 euro) na thanksgiving day gaan we naar san Diego voor dit weekend!

als jullie vragen hebben of een keer willen skypen stuur me even een mailtje, dat vind ik ook leuk!

veel liefs,
Iris

  • 28 November 2013 - 17:58

    Iris:

    Dit is mijn email iris_mourik@hotmail.com

  • 28 November 2013 - 18:03

    Ellen :

    he iris! dat klinkt allemaal weer leuk zeg, je ziet dat altijd op tv he die dagen..
    en al die typische kerstfilms.. lijkt me ook echt leuk om een keer mee te maken!
    je bent alweer een tijdje weg, maar ik ben nog steeds mega jaloers op je haha
    geniet ervan bij je nieuwe familie

    xx ellen ( nicht van ;)

  • 28 November 2013 - 18:59

    Hanny:

    Hoi Iris, volgens mij doe jij alleen maar leuke dingen daar, gaaf zeg. Ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt bij je nieuwe gastgezin.
    Lijkt me heel leuk om Thanksgiving mee te maken, je ziet het inderdaad wel eens op TV ! Niet teveel eten met Thanksgiving hé, dat je niet rond als een tonnetje terugkomt volgend jaar ! hahaha
    Het managen van zo'n meidenteam lijkt me een hele klus, maar dat is wel aan jou toevertrouwd denk ik ! Wel een mooie vrijetijdsbesteding.
    Ik ga komend weekend eens een beetje snuffelen voor kerstspulletjes denk ik, daar krijg ik wel weer zin in. Ik ga je wel missen met Kerst hoor ! Maar eerst nog Sinterklaas hier, hé !
    Groetjes,

  • 28 November 2013 - 23:03

    René Vd Aa:

    Leuk om zo de dingen te lezen wat je allemaal mee maakt!
    Waarom nu eigenlijk een ander gezin Iris?
    Veel plezier met thanksgiving

  • 29 November 2013 - 09:52

    Petra:

    Hoi Iris

    goed te horen dat het beter met je gaat

    groeten
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 7061

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: