oops! al 3 maanden niets meer geschreven! - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu oops! al 3 maanden niets meer geschreven! - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

oops! al 3 maanden niets meer geschreven!

Blijf op de hoogte en volg Iris

15 Maart 2014 | Verenigde Staten, Nevada

Goodmorning!

Oops al 3 maanden niks meer van me laten horen via mijn blog..
Ondertussen is er toch weer veel gebeurt! Ik ben sinds Februari begonnen met zwemmen. Ik zwem nu in een zwemteam en het is echt geweldig! Ik had nooit verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden. Iedereen is super aardig en wedstrijden zijn heel gezellig! Ik ben afgelopen week naar LA geweest om naar een ´´Prom dress´´ te gaan kijken. En ja hoor ik heb er een gevonden! Blauw van kleur met zilvere versieringen. Mijn prom is 12 april in LA. Kan niet wachten! Het is toch wel heel raar want ik heb nog maar 2,5 maand school en dan ben ik gewoon klaar!
Mama komt de dag na mijn laatste schooldag hier naartoe, we gaan dan via LA langs de west kust up North naar San Francisco! Ik kijk daar ook heel erg naar uit. En dan ga ik alweer naar huis!
De tijd vliegt het is ongelofelijk. Nog een weekje en dan heb ik eindelijk SPRING BREAK!

Heel veel liefs!

  • 19 Maart 2014 - 12:57

    Petra:

    Hoi Iris,

    leuk weer eens iets van je te lezen.....en wat een wijze verstandige meid zul jij zijn geworden...( als je het al niet was) Is je prom niet zo iets als hier je propedeuse ?

    groeten
    van ons allemaal

    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 1154
Totaal aantal bezoekers 7031

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: