Alweer een tijdje geleden - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu Alweer een tijdje geleden - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

Alweer een tijdje geleden

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 December 2013 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Hallo allemaal!

al weer een hele tijd geleden dat ik een blog geschreven heb.. Om te beginnen, mijn Thanksgiving was een geweldige ervaring! Heel veel eten echt heel veel, en ik heb echte Americaanse Mac and Cheese leren koken. Die avond ben ik met mijn oudste gast zus Bria en mijn gast vader Robert naar de mall gegaan om te kijken hoe dat blackfriday shopping nou is, en nee i heb niet veel gekocht! Ik moet echt aan mijn koffer gaan denken, 2 is al te weinig ben ik bang. Ik heb 2 spijkerbroeken gekocht voor 30 euro. Nou voor dat geld kan je het niet laten liggen denk ik dan haha!

School gaat allemaal goed! Ik ben net klaar met al mijn finals, soort van examens voor het einde van het 1e semester. Allemaal goed gegaan!
Anatomy : B
Art : B
Engels: A
US History: A
Dance: A
Spanish: A

Dus hoef niet te klagen! Ik wilde starten met pre-season distance running. Had wel verwacht dat dat anders zou gaan hier, de coach gaat voor zichzelf rennen en de meiden gaan ergens anders heen. Naja omdat zij heel het jaar cross country hebben gedaan zijn die meiden in goede conditie, kom ik daar aan.. Nee dat werd hem niet voor mij, dus ga ik voor mezelf beginnen en start in Track and Field in Februari wanneer het seizoen echt begint. Ik ben nog steeds manager van het meiden voetbal team, ze doen het heel goed! Het is ook leuk als we wedstrijden hebben op andere scholen dat je kan zien hoe die scholen eruit zien.
Ik heb ook een ballet school gevonden in de buurt, hier ga ik waarschijnlijk beginnen na de kerst vakantie!! JEEEJ!! Haha.

Nu net mijn vakantie begonnen met twee lekkere luie pyjama dagen! Alle kerst cadeau's zijn al binnen, en ja het zijn er veel hier! Het kerstgevoel is zeker aanwezig, overal lichtjes en versierde bomen en op de radio zijn die leuke kerst liedjes ook te horen, die dan vervolgens uren lang in je hoofd blijven hangen haha.
Onze boom ligt al aardig vol! vandaag ga ik schaatsen met mijn gast gezin! en 27 dec. ga ik met Lola en haar gast gezin naar Nevada bij Lake Tahoe. Het schijnt heel mooi te zijn dus ik ben benieuwd!

Ik laat snel weer wat van mij horen!
Heel veel liefs:

EN NATUURLIJK EEN HELE FIJNE KERST EN EEN GELUKKIG 2014 IEDEREEN!

Dikke knuffel, Iris

  • 25 December 2013 - 11:16

    Saskia Sommer:

    Je doet het goed!!!!! Zijn echt trots op je!! XX

  • 27 December 2013 - 11:57

    Oma EnOpa Koomans:

    Gefeliciteerd met je goede resultaten Iris!!Ga zo door in het nieuwe jaar.
    Liefs van je Opaen0ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 7032

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: