Mijn '' up's and down's '' - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu Mijn '' up's and down's '' - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van Iris Mourik - WaarBenJij.nu

Mijn '' up's and down's ''

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 September 2013 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Hoi allemaal!
Ik zal eerst maar beginnen met vertellen dat het met mij allemaal goed gaat! Natuurlijk heb ik mijn up’s and down’s en daar had ik deze week nog al last van, veel aan thuis gedacht en ik zat niet zo lekker in mijn vel. Dat gevoel dat je wilt dat de tijd sneller gaat en elke dag gaat tellen hoeveel weken, dagen of maanden je nog in Amerika verblijft, ik wil dat absoluut niet!
Nu voel ik me stukken beter! Ik ben afgelopen weekend naar LA geweest, het was heel leuk! Had wel wat anders verwacht, de stad is heel erg druk en vies maar het was zeker leuk om al de beroemde dingen te zien. We zijn ook naar Hollywood geweest en natuurlijk het Hollywood sign gezien! De dag daarna zijn we weer naar Ventura geweest om Christine op te zoeken, en het was echt prachtig weer daar!
Deze week had ik Homecoming week, voor de mensen die niet weten wat dat is: Het is een week voor het begin van dit school jaar. Elke dag heb je een dress code
Maandag: sport kleding
Dinsdag: pyjama day!
Woensdag: legerkleding
Donderdag: nerd-day
Vrijdag: rebels! (je draagt dan spirit wear van school)

Die vrijdag hadden we de assembly, iedereen ging naar het voetbalveld en daar lieten ze allemaal dansen zien van de hiphop-team, dance-team en allerlei clubs. Het was heel grappig om te zien het was een soort voorstelling. ’s Avonds ben ik met Alexa en Lauren naar de homecoming game geweest, AMERICAN FOOTBALL! Die avond lieten ze ook weten wie homecoming king and queen was. Het begint al wel kouder te worden, omdat ik hier in de woestijn leef achter de bergen is het in de nacht stukken kouder! Meestal rond de 7 graden. Overdag is het tussen de 25 en 30 graden maar in de avond begint het al wel meer af te koelen. Ik ben echt blij dat ik mijn winterjas mee heb genomen!
Morgen ga ik naar San Diego, met Lola en haar gastfamilie. Ik ben heel benieuwd hoe dat daar is! En volgende week dinsdag is dan eindelijk mijn ECHTE verjaardag! Ik heb al een pakketje van thuis binnen gekregen, ik ben heel nieuwsgierig, maar ik ga wachten tot mijn verjaardag!

Verder vind ik het echt heel leuk om al jullie reacties te lezen! Als je vragen hebt kan je me een berichtje sturen op Facebook!

Liefs Iris!

vergeet me foto's niet!

  • 29 September 2013 - 11:32

    Saskia Sommer:

    Hoi meissie,
    Wat doe jij het goed daar! Het is ook logisch dat je het af en toe moeilijk hebt maar je gaat er fantastisch mee om! We zijn allemaal trots op je! En je moet maar zo denken, deze ervaring neemt niemand je af en ooit ben je weer thuis! Dus geniet er maar zo veel mogelijk van!
    Dikke knuffel van Jules en van mij!

  • 04 Oktober 2013 - 11:30

    Pluis:

    He zussie,

    wil geloven dat je het af en toe effe moeilijk hebt, ondanks alle leuke dingen die je aan het doen bent. Hoop inderdaad dat je de maanden/weken/dagen niet af moet gaan tellen op een gegeven moment, maar ik geloof dat je wel streng genoeg voor je zelf bent om het niet zo ver te laten komen als ik dat zo lees.
    Leuk die krullen in je haar trouwens!
    Heb je een leuke 'echte' verjaardag gehad trouwens? Wat zat er in dat pakketje??? ben verder niet nieuwsgierig hoor....Nou lieverd, have fun out there!

    Dikke kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

10 maanden high school in AMERIKA!

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 7036

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 07 Juni 2014

Mijn ''American Dream''! 10 maanden high school

Landen bezocht: